• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Margarita Wellness - Villa Margarita Siófok - Wellness szállás Siófokon, állandó akciókkal

Margarita Wellness

Wellness részleg: jakuzzi, finn szauna, trópusi vízesés, masszázs szoba

a Wellness használata

1 000,- Ft / fő / óra

Gyerekek 10 éves kortól és csak szülői felügyelettel tartózkodhatnak a Wellness-be.

A wellnessben finn-szauna ( sófallal ) , masszázsszoba , trópusi tusoló és egy 7 személyes exclusive Hot Spring Grandee jakuzzi van.

A Masszázs előzetes egyeztetés után, az igényeknek megfelelően egyéni rendelésre történik.

A Himalájai só / sófal előnyei

“Mindannyiunk ereiben pontosan ugyanolyan százalékban található meg a só, mint az óceánokban és ezért a sót megtaláljuk a vérünkben, a verejtékünkben és a könnyeinkben. Megkötjük az óceánt. és mikor a tengerhez visszamegyünk, akkor elérünk arra helyre, ahonnan jöttünk.” (John F. Kennedy)

A só életed egyik legalapvetőd eleme, amelyből tested is felépül. Mint az igazi szerelmesek közötti viszony, olyan erős a só és az ember közötti kapcsolat. A só nélkül egy pillanatra sem létezhetnénk. A só a Föld éltető eleme, megtalálható a vérben, a tengerben és a szárazföldön is. A benne található ásványi anyagok minden életforma stzámára nélkülözhetetlenek.

Az eredeti Himalája só pozitív hatásait még a kutatások is alátámasztják. Egészségügyi előnyei következzenek most itt, a teljesség igénye nélkül:

  • stabilizálja a szabálytalan szívverést
  • szabályozza a vérnyomást
  • kiszűri a felesleges savat a test sejtjeiből, különös tekintettel az agysejtekre
  • normalizálja a vércukorszintet
  • a test sejtjeit energiával tölti fel
  • növeli az idegsejtek vezetőképességét, meggyorsítja az információáramlást
  • javítja a tápanyagok felszívódását a bélrendszeren keresztül
  • megtisztítja a nyálkahártyát a különböző lerakódásoktól, baktériumoktól
  • kitisztítja az orrmelléküregeket.
  • a szervezet számára antihisztaminként is működik
  • szabályozza az alvást
  • megszünteti a tartós, száraz köhögést
  • megakadályozza a köszvény és az ízületi gyulladás kialakulását
  • megőrzni a szexualitást és a nemi vágyat
  • megelőzi a visszerek kialakulását
  • biztosítja a szervezet számára szükséges ásványi anyagokat és nyomelemeket
  • gyógyítja az érzelmi zavarokat.
  • megőrzi a szerotonin és a maletonin (neurotranszmitterek) mennyiségét
  • segíti a vesét a méregtelenítésben
  • anti-stressz hatása van
  • segít fenntartani az izomtúnust és az izomerőt
  • megállítja a felesleges nyáltermelést
  • erősíti a csont szerkezetés
  • megelőzi az izomgörcsöket
  • szabályozza az anyagcserét.

 

A szauna használata

A szauna rendszeres használata rendkívül jól edzi a szervezetünket, használatával erősödik az immunrendszerünk.

Akik elsőnek próbálják ki a szaunát, legyen óvatosabbak.
Mivel 80-90 fok felettire is felmelegednek a szaunák, ezért aki még nem próbálta, érdemes követnie a fokozatosság elvét. Kezdetben csak kevesebbet legyünk bent, ha több szintes padokat építettek be, akkor az alsó padokon próbáljunk elhelyezkedni, ott szokott a "leghűvösebb" lenni. Kezdetben ne vigyük túlzásba, először heti egy alkalom is elegendő!

Egy szabály van: ne vigyük túlzásba, és ha Ön rosszul érzi magát, akkor érdemes megszakítani a szauna használatot!

A szauna használatának lépései:

Szaunázás előtt tusoljunk vagy fürödjünk meg, így a nap folyamán a  bőrünkre tapadt szennyeződésektől megszabadulhatunk. Ezt kövesse egy alapos törölközés, töröljük magunkat teljesen szárazra. Erre nagyon figyeljünk oda.

Ezután lépjünk be a szaunába. Arra figyeljünk, hogy a papucsot ne vigyük be magunkkal. A szauna alsó részében van a leghűvösebb, így aki nem annyira bírja a meleget vagy csak kezdő szaunázó annak itt érdemes helyet foglalnia. Akik jobban bírják azok használhatják a  szaunába épített padok felső sorait is.

Mindig terítsünk magunk alá fürdőlepedőt. Érdemes fekvő pozícióban szaunázni, mivel ilyenkor sokkal kisebb a szív megterheltsége, az anyagcsere folyamtok ebben a helyzetben sokkal jobban beindulnak. Kevés hely esetén érdemes felhúzott lábakkal szaunázni.

Túl száraz levegő esetén szükséges a forró kövekre egy kis vizet önteni. Ilyenkor sokkal melegebbnek fogjuk érezni a szaunát ahogyan felszáll a meleg vízgőz.

A kezdők 5-8 percig, a haladó szaunázók 10-15 percig is bent maradhatnak. Nem érdemes tovább szaunázni, hiszen a jótékony hatását ennyi idő alatt kifejti.

A következő szakasz a lehűlés szakasza. Ha fekvő pozícióban szaunáztunk, akkor először érdemes felülni, majd 2 perc után elhagyni a szaunát. 10 percig hűsöljünk a levegőn, mjad jöhet  a zuhanyzás vagy az erre a célra épített merülődézsa használata. Kezdőknek nem ajánlott hideg víz használata, szép fokozatosan hűtsük le testünket.

Cél: szervezetünk eredeti hőmérsékletére történő fokozatos hűtése.

Visszatérés a szaunába.
Ezután ismét menjünk vissza a szaunába. Ismételve  felhevülés és lehűlés ciklust. Általában háromszor szokták ezt ismételni. Túlzott szaunázás esetén kimerültség léphet fel.

Legvégül hagyjunk magunknak elég időt arra, hogy teljesen kipihenjünk a többszöri felmelegedés hatásait.

Miért jó?
A forró és száraz a levegőn elpusztulnak a baktériumok, vírusok, a verejtékezéssel pedig a bőrön keresztül távoznak ilyenkor a szervezetből a méreg – és salakanyagok. A szauna élettani hatása igen sokféle: javítja a vérkeringést, érregeneráló, erősíti a szívet, növeli a szervezet ellenálló képességét - tehát megelőzhető így az influenza, a megfázás -, szépíti a bőrt (fiatalítja, rugalmassá teszi), enyhíti az izomlázat, és még stressz oldó hatása is van. A hatására fellépő fokozott vérkeringésnek köszönhetően a szervezet több oxigénhez jut, így könnyebben ellazul, regenerálódik. A szauna megelõzés és gyógyítás egyszerre. Már a havi egyszeri szaunázásnak is pozitív a hatása.

Kiknek nem ajánlott
A szaunázás nem ajánlott magas vérnyomásban szenvedőknek, epilepsziásoknak, súlyos szívbetegeknek, és visszérproblémákkal küzdőknek, illetve gyerekeknek hatéves korig. Teli gyomorral, közvetlenül étkezés után, és alkoholos állapotban se kezdjen el senki szaunázni!

 

Jakuzzi – Hot Spring GRANDEE

Kompromisszumok nélküli vásárlók amerikai masszázsmedencéje, melynek kialakítása során kizárólag a minőséget és a kényelmet tartotta az amerikai gyártó szem előtt. Fekvőhely nélküli medence, ami társaságok kedvelt típusa a tengerentúlon, de masszázsélményben is a legmagasabb szintet képviseli kategóriájában. 7 személyes luxus jakuzzi szökőkúttal, masszázs funkcióval, szín terápiával.

Masszírozó hatás
Ha valaki beleül egy masszázsmedencébe számtalan jótékony hatás éri.
A víz, mint az élet egyik alapeleme, természetes közeget jelent az ember számára, amellyel közvetlenül érintkezve megnyugszik, ellazul. A béke és a nyugalom az egészség legfőbb forrása.

Ha a víz egy megfelelő jakuzzi fúvókáin keresztül masszírozza az izmokat, akkor még intenzívebb egészségjavító hatást gyakorol a szervezetre. Ezáltal számos stresszen is alapuló betegség kialakulását akadályozhatjuk meg, vagy érhetünk el jelentős javulást.
Egy kiadós masszázsfürdő felér egy mély meditációval. Ezenkívül a jakuzzi használata egy kellemes társadalmi esemény.

Stresszoldás
A masszázsmedencében való fürdőzés csökkenti a stresszt, ezáltal a stressz negatív hatásait, az izmok feszültségét, a gyors szívverést, a szorongást, a fejfájást, a krónikus fájdalmakat.
A hidromasszázs javítja a vérkeringést, az emésztést, csökkenti a magas vérnyomást.

Ha egy szóval szeretnénk kifejezni a hidromasszázs fiziológiai hatásait, akkor egyszerűen ellazít.
Erre, pedig minden embernek egyaránt szüksége van.